fredag 13 november 2020

Min nya hälso"resa" del 9

Men nu händer det grejer minsann! Heeelt otroligt! För första gången typ nånsin känner jag stor effekt av en behandling! Wow! Det finns en Gud! 

I onsdags var jag på ännu en behandling hos kompisen Jennifer (Juicy Healing) och även denna gång fick jag Cavitation/Radiofrekvens och lite sån där "koppning" som jag skrev om i förra blogginlägget. Fokus låg på underkroppen denna gång.
Jennifer började behandla nedre delen av ryggen och gick sen över till min högra skinkhalva och mitt högra ben. Mitt i behandlingen sa hon att hon bara skulle behandla höger sida denna gång för hon tyckte att det var bättre att ge den sidan en "rejäl omgång" och ta andra sidan nästa gång. Sagt och gjort! Sammanlagt låg jag på Jennifers massagebänk i 3(!) timmar varav säkert nästan två av dem ägnades åt mitt högerben! Och det gjorde verkligen susen!
Sverige; vi har ett resultat! 😃

Alltså; skillnaden mellan mina ben var markant! Inte så att man kunde se det men högerbenet kändes smalare och lättare, och jag hade inte lika ont i vaden som jag brukar! När jag kom hem och satte mig på en av köksstolarna kändes det som jag nästan hade lite slagsida! Högra skinkhalvan kändes mindre! I swear to God! Nästan som att den sidan av rumpan hade fått pyspunka! 😂 Och det bästa av allt är att det fortfarande två dagar senare känns lika bra! Så nu längtar jag verkligen till imorgon när jag ska till Jennifer igen för att ge vänstra sidan en omgång och hur det går berättar jag i nästa blogginlägg!

Igår var det dags för Hantverk- och Återbrukscaféet igen så jag var iväg till Logen här i byn för lite social samvaro och för min del stickning. 

Garnnystanet blir mindre och mindre och sjalen blir större och större! 😊 Precis som det ska! Snart får jag rulla upp det andra garnet också, för det kommer inte att räcka med bara ett nystan. Tur att det fanns ett till!

Hur det går och hur det blir med allting får du läsa här på bloggen framöver men nu är detta blogginlägg färdigskrivet! See you next time!

Anneli.

Inga kommentarer: