måndag 9 november 2020

Min nya hälso"resa" del 8 + gulliga kattungar

Sen jag skrev om min nya hälso"resa" senast så har jag fått två behandlingar av Jennifer på Juicy Healing; i måndags och igår. Båda gångerna fick jag Cavitation/Radiofrekvens + plus att jag igår för första gången fick prova på... ja, vad heter det..? Äsch! Jag vet inte, men det är samma apparat men en annan funktion. Det var en slags "sug"; ungefär som koppning om du vet vad det är. Tänk dig en dammsugare fast istället för att suga med samma tryck hela tiden så var det "sug - släpp, sug - släpp". Olika fort och olika hårt. 
På vissa ställen var det riktigt behagligt och på andra... inte så behagligt! Ryggraden - helt ok! Höfterna... Aj! Inte lika Ok! Jennifer förklarade att det känns mest där det behövs bäst, så det var bara att stå ut! Men va fasen, jag har ju fött 5 barn helt utan smärtlindring så det här var ju jämförelsevis uthärdligt! "Ont skall med ont fördrivas" som det heter! 😛 😉

Vad har jag märkt av behandlingarna hittills då? Nja, inte mer än vad jag redan skrivit förut, d v s att jag har blivit mjukare i kroppen. Men Jennifer har en förklaring på det också och det är att innan lymfgångarna (aka kroppens avloppssystem) blir fri från alla blockeringar som hindrar den från att flöda fritt och göra sitt jobb så kommer jag inte att märka så mycket. Så vi (läs: Jennifer) jobbar på att lösa upp alla blockeringarna i min kropp, och de är tyvärr måååånga..! Dessutom har vi mest fokuserat på överkroppen hittills och flödet behöver ju komma igång även i underkroppen för att det ska börja hända positiva saker så jag antar att vi kommer att köra Cavitation/Radiofrekvens även där snart. Kanske redan på onsdag när jag ska dit nästa gång!

Men jag utlovade ju gulliga kattungar också! Här kommer de: 

Kortet taget för bara nån timme sedan! Kattungarna är drygt 11 veckor och kommer att flytta hemifrån till sina nya familjer snart! Guuu' va lugnt det kommer att bli här då!! Men lite tråkigt också! De är ju så supergulliga! Men vilda... Inte alls som på kortet här ovan! Oftast får man bara fartränderna av dem när man försöker fota! 😄

Men det här får bli allt för idag! Fortsättning följer på en blogg nära dig!

Anneli.

Inga kommentarer: