söndag 15 november 2020

Min nya hÀlso"resa" del 10

Ingen mer slagsida! 😄 Nu Ă€r jag ingen "snedseglare" lĂ€ngre! 😉 IgĂ„r var jag hos Jennifer pĂ„ Juicy Healing igen och fick mig en omgĂ„ng som heter duga! 

Jag tror att jag lĂ„g pĂ„ Jennifers massagebĂ€nk i nĂ€rmare 4(!) timmar igĂ„r! Precis som förra gĂ„ngen fick jag behandling med Cavitation/Radiofrekvensapparaten. 

Först fick jag en omgĂ„ng Cavitation, sen lite behandling med vacuumsugen (vilket inte Ă€r det skönaste jag kan tĂ€nka mig - snarare tvĂ€rtom! Aj!) och sist Radiofrekvens. Precis som förra gĂ„ngen fick jag behandling pĂ„ nedre delen av ryggen men sen pĂ„ vĂ€nster skinkhalva och ben. Et voilĂ ! Ingen mer slagsida! 

NĂ€r Jennifer var klar sa hon att mitt vĂ€nsterben var lite "motstrĂ€vigt" och med den menade hon att det liksom inte ville "ge med sig" och det var dĂ€rför hon behandlade det sĂ„ lĂ€nge (sĂ€kert i drygt 2½ timme)! Det roliga var att jag kĂ€nde det under behandlingen! Jag kan inte förklara hur, men jag kĂ€nde att mitt vĂ€nsterben inte var lika "medgörligt" som mitt högra ben, sĂ„ jag blev inte det minsta förvĂ„nad nĂ€r hon sa det!

Nu sÄ hÀr dagen efter Àr jag lite öm dÀr Jennifer behandlat men kÀnner mig vÀldigt mjuk och har markant mindre ont i mina vader/fötter! Det kÀnns nÀstan som ett mirakel! Ingenting jag har gjort förut har gett sÄna hÀr resultat! Tjohoo!

FortsÀttning följer! Prenumerera gÀrna om du vill vara sÀker pÄ att inte missa nÄnting! Högst upp i högermarginalen finns tvÄ olika alternativ du kan vÀlja mellan!

Anneli.

Inga kommentarer: