tisdag 27 april 2021

Nakenchock!

"Men... Har hon blivit spritt språngande galen? Lägger hon ut nakenbilder på sig själv"? 
Japp! Och inte bara det; en nakenvideo också! 😂 😉 😏

Meeen... Det är inte så farligt som man skulle kunna tro! Liiite självbevarelsedrift har jag! Men så här är det: efter att jag äntligen fått varmvatten i kranen till mitt badkar så har jag nu nyttjat nämnda facilitet och jag kunde förstås inte låta bli att föreviga det hela! 😊

Men först: Vad passar väl bättre nu när jag jobbar på att detoxa min lekamen än att bada med Epsomsalt i vattnet? 

Förutom att vara detoxande så är Epsomsalt jättebra för ömma, värkande muskler t ex vid träningsvärk och annan muskelsmärta. Jag läste också att man kan ha lite epsomsalt i hårbalsam för att få mer volym i håret, men det har jag aldrig provat.

Men nakenbild var det! Här kommer den! 

Japp! Inte en tråd på kroppen! 😉 😂

Och så den utlovade videon: 

Ja men alltså! Man måste ju få bjuda lite på sig själv ibland! 😁 Eller?

För övrigt så blev det bara Raw Food igår också; jag orkade inte laga mat... 😛 Men nu ska jag nog gå ut i köket och göra en grönsakssoppa för jag fryser fortfarande och behöver få nåt varmt i magen!

På återseende!

Susanna i badet AKA Anneli.

Inga kommentarer: