tisdag 22 december 2015

Stora förhoppningar

Idag hade jag stora förhoppningar om att dagens té i adventskalendern skulle vara nåt som föll mig på läppen!
Jag är inte så vansinnigt förtjust i Rooibos-té, men jag har druckit just Rooibos med vanilj förut och vill minnas att jag tyckte att det var gott.
Ingredienser: Rooibos 97 %, vaniljextrakt 3 %.
Jo men detta té får tummen upp av mig! Som vanligt tycker jag att téet är för "vattenstarkt", d v s svagt, men som jag sagt förut så får jag skylla mig själv; jag VET ju att dessa téer inte är dimensionerade för min 7-dl-kopp, och ändå envisas jag med att hälla i för mycket vatten! :P
Jaha hörni... Nu är det bara 2 tépåsar kvar i adventskalendern, vilket betyder att det är lika många dagar kvar till julafton...! Time flies when you're having fun! :o)

Anneli.

Inga kommentarer: