fredag 31 december 2021

Hej då 2021. Välkommen 2022!

Årets sista blogginlägg! 

2021 har varit ett jobbigt och osäkert år för många. För mig har det varit ett år då jag lärt känna många nya människor som jag numera kallar mina vänner! Visst har det varit tråkigt att många evenemang har ställts in p g a Corona men för mig som inte är det minsta rädd för nån smitta har det påverkat minimalt! Det är tur att många av mina vänner inte är rädda för nån smitta de heller så vi har kunnat träffats som vanligt! INGEN av oss har blivit sjuka av det! (Och ingen av oss har tagit nån spruta!)

2022 har jag på känn kommer bli ett betydligt trevligare år för mänskligheten! Kanske inte till att börja med men vänta bara till våren eller nåt sånt - då tror/hoppas jag att all den här galenskapen kommer vara över! Jag hoppas verkligen att min känsla stämmer! Time will tell!

Men nu ska jag njuta av de sista timmarna av detta år med lite gott att äta och varm, god, alkoholfri glögg!

Jag önskar dig ett Gott Slut och ett Riktigt Gott Nytt År! ♥ See you on the other side! 💕

Anneli.

Inga kommentarer: