söndag 19 december 2021

4:de advent 2021

En riktigt fin 4:de advent önskar jag dig idag! 

Ser du vad som tillkommit till denna advent jämfört med förra?
Jo, nu har det kommit några små tomtar och tre sjungande snögubbar!

Man ser det bättre i närbild: 

Det är mina två äldsta barn som gjort de små tomtarna när de var små! Tomtarna i mitten har Käre äldste sonen gjort och tomteflickorna på sidorna har Kära äldsta dottern gjort. De är sååå söta tycker jag! ♥

De tre sjungande snögubbarna kommer jag inte ihåg vart jag köpt nånstans och inte heller när... 

... men de har rätt många jular på nacken - iallafall sisådär 10 - 15 år skulle jag tro! De är också söta tycker jag - trots att det inte är nån av barnen som gjort dem!

Nu ska jag försöka få lite ordning här och snart är det dags att laga middag, så här har jag inte tid att sitta! Ha en riktigt fin 4:de advent! ❄

Anneli.

1 kommentar:

zenoaeatmon sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.