fredag 23 december 2022

God Jul 2022!

Da'n före doppareda'n! Och en så vacker dag sen! Sol på vit snö - det blir inte mycket vackrare!

Idag har jag varit på lasarettet och tagit ett nytt blodprov för att se hur sköldkörtelhormon-värdena ligger nu och nån gång i mellandagarna tänkte jag ringa dit och höra vad provsvaren visar. Det ska bli spännande att se om de blivit bättre nu när jag minskat på min sköldkörtelmedicin!

Imorgon firar Käre Maken och jag jul i lugn och ro med Kära Svärmor! Jag har inte orkat laga nån julmat men det ska iallafall bli risgrynsgröt, vörtbröd och pepparkakor som vi sköljer ner med lite glögg! Och så blir det väl Kalle Anka på TV kl 15.00!  Men juligare än så blir det inte i det Sjögrenska residenset! Men det duger! 💝

Och med det återstår det bara för mig att önska en riktigt God Jul med ett helt pinfärskt kort, taget precis utanför vår ytterdörr! 

Anneli.

Inga kommentarer: