lördag 31 december 2022

Gott Nytt År! Välkommen 2023!

Så har då årets sista dag kommit! Imorgon skriver vi 2023. 
2022 har varit lite som en berg-och-dalbana, både vad gäller min hälsa, världsläget och mycket däremellan! Men säga vad man vill om 2022 - fort som tusan har det gått iallafall! (Eller..? Är det bara jag som tycker det?)

Nu så här på de sista skälvande timmarna av detta år så vill jag önska alla mina bloggläsare ett Riktigt Gott Nytt År! 

Själv kommer jag att skåla in det nya året med Tillmans Mousserande Jordgubbsdryck i mitt glas - och den är naturligtvis alkoholfri! Nåt annat förekommer inte i det Sjögrenska Residenset!
Vi får se om Käre Maken orkar hålla sig vaken till tolvslaget eller om jag får skåla ensam men hur det än blir med det så blir det iallafall en lugn och skön hemmakväll för min del!

Ha det nu så bra och må 2023 blir det bästa året någonsin!

Anneli.

2 kommentarer:

Marie sa...

Ja 2022 har gått i en rasande fart tycker jag också. Nu hoppas vi på att 2023 blir ett bättre år. Ser fram emot 2023 års blogginlägg. Gott Nytt År Annelie. 🎉🌻

Anneli Sjögren sa...

Tack för din kommentar Marie! ♥
Ja vi satsar stenhårt på att 2023 blir ett mycket bättre år än 2022! Vi får göra det bättre helt enkelt!