söndag 15 december 2019

3:dje advent 2019

En fin 3:dje advent önskar jag 
alla mina bloggläsare!
Nu har småtomtarna fått sällskap av tre lucior! Den som står snett bakom adventsljusstaken har min äldsta dotter gjort när hon var 4 år och de två som står framför lampan har jag fått av min mamma för en väldig massa år sen!

Jag hade egentligen tänkt att fota luciorna i fredags då det ju var Lucia och lägga ut här på bloggen för att önska er alla en trevlig Lucia, men... Jag "roade mig" med att tokblöda näsblod natten till fredagen och var heeelt slut efter det! Nu mår jag bättre igen men måste påminna mig själv om att ta det lugnt och ta hand om mig. 

Igår fyllde Käre Maken 60 år och jag hade ordnat ett litet "surprise party" till honom och mina svärföräldrar som ju fyllde 60 år som föräldrar! I veckan hade jag frågat min svärmor om vi 
( = Käre Maken, Käre Sonen och jag) kunde komma för att fira att deras son fyllde år och det gick bra! Vad de inte visste var att alla mina andra barn också skulle komma! De fyra som numera bor i Stockholm hade hyrt en bil och dök upp straxt efter att vi andra kommit! Det blev sååå himla lyckat! Käre Maken skrev på sin facebooksida att det förmodligen var den bästa födelsedagen i hans liv! Det ni! Och svärföräldrarna var inte mindre glada! Det är inte så ofta vi kan samlas allihopa så de gånger vi får till det är guld värda! ♥ Och jag... Jag svävade på små skimrande moln av lycka över att det blev så bra, att alla kunde komma och för att ha lyckats få till det här utan att råka försäga mig! Och jag tror att de är fler än jag som kommer att leva lääänge på det här! ♥ 

Anneli.

Inga kommentarer: