fredag 7 augusti 2020

Ny dag, nya tavlor!

Igår var det bara Katta och jag som var i lokalen och gjorde nya tavlor. Kattis och Carina hade annat för sig. (Vad som nu kan vara viktigare än att leka med akrylfärger på kanvas med sina polare?! 😉 ) Nåja! Det var deras förlust! Och våran också faktiskt när jag tänker efter! Jag råkar gilla de där två bruttorna och det vet jag att Katta också gör! ♥

Det sista jag gjorde i måndags när vi var i lokalen alla fyra var att tvätta av färgen från de två små tavlorna jag hade gjort gången innan och som jag skrev om och visade i det HÄR blogginlägget. Nu var kanvasdukarna torra och redo att göras om - och det gjorde jag! Så nu ser de ut så här istället:
och så här:
En klar förbättring om nån frågar vad jag tycker! Speciellt den första gillar jag!

Båda de här tavlorna är väldigt små: endast 12 X 18 cm! Men jag gjorde en tavla till igår som var lite större; typ A4 (minns inte de exakta måtten). Den blev så här:

Inga kommentarer: