måndag 24 augusti 2020

Det ser inte ut som det brukar!

Nu - äntligen - är jag typ färdig med att förvandla Da House från en vanlig - men ovanligt fin! - lägenhet till en art-studio! Yey! 🙌
Vill du se hur det blev? Ok! Här kommer ett rykande färskt foto:
Det blev bättre än vad jag hade vågat hoppas! Jag fick flytta om lite grejer så det skulle bli en tillgänglig yta att ställa sånt vi använder ofta + påbörjade färger och sånt, men även det gick bättre och lättare än förväntat! Det blev riktigt bra faktiskt! Jag känner mig väldigt nöjd! Nu kan vi äntligen komma igång med målningen igen!

Jag filmade även en liten videofilm när jag var där ute i Da House och vill du se den så kommer den här:
Ett STORT tack till Käre Maken som hjälpte mig med att klippa till plasten till golvet och den lite tunnare plasten till borden och att ställa borden på plats! Jag hade inte klarat det själv! ♥

Anneli.

Inga kommentarer: