lördag 29 december 2018

Fyrtiosjunde uppdateringen av Frekvensmedicinen.

Ja då var det dags igen! Igår tog jag sista dropparna av det nya Frekvensmedlet Anethum som jag fick av "min" Homeopat Kari Kokko när jag var upp till honom i Gävle i början på december.
One down - two to go!

Som jag skrev i förra uppdateringen om Frekvensmedicinen så har jag på sistone varit - och fortfarande är - fruktansvärt trött! Alltså sjukligt trött! Och jag har även känt mig väldigt stressad av nån anledning... Visst; före jul är det ju alltid mer att göra än annars men jag tycker att jag har sänkt mina "krav" på julfirande till ett minimum så att skylla på årstiden känns inte som hela sanningen. Men vad det beror på vet jag inte. 

Iallafall; En flaska Anethum har passerat genom min kropp på 25 dagar om jag räknat rätt, men jag kan inte påstå att jag känner nåt av den. Möjligtvis fryser jag inte riktigt lika mycket som innan, men det är marginellt. Jag tycker också att jag inte tappar lika mycket hår längre, men det hade redan börjat mattas av innan jag började med den nya Frekvensmedicinen. Så... Inte så mycket nytt under solen med andra ord! Men jag är känd för min envishet och ger inte upp i första taget! Och som jag också skrev i förra uppdateringen av Frekvensmedicinen så känner jag mig lite mer förhoppningsfull efter att Kari och jag pratade förra gången. Så det är bara att hålla i och hålla ut!

Anneli.

Inga kommentarer: