lördag 8 december 2012

Ursäkta mig...

Ja, nu får ni ursäkta mig... men som nytt blogginlägg kommer jag att..... lägga ut en ny länk!!!! :P
Det är så här: Jag är ju väldigt intresserad av hälsa och naturlig bot, och ibland händer det att jag "snubblar" över saker jag tycker är extra intressanta, som t ex den här  videon jag strax kommer att länka till!
Videon handlar om att man kan bota cancer - helt naturligt och väldigt snabbt, bl a genom att höja PH-värdet i kroppen! Lyssna noga! Det är verkligen en intressant video! Sen kan jag ju naturligtvis inte lämna några garantier att det som sägs verkligen stämmer, men så mycket kan jag säga att skulle jag få cancer så inte fasen gick jag till vårdcentralen och vanliga doktorer!! Jag skulle definitivt hela mig själv genom alternativa metoder!

OK! Enough said! Här kommer LÄNKEN!

Anneli.

Inga kommentarer: