onsdag 5 december 2012

Intressant på youtube

Bland mina vänner på facebook har jag några som är väldigt insatta i bl a kost och hälsa, vaccinationsskador, miljö och annat som  jag tycker är intressant, och idag hade en facebook-vän lagt ut två väldigt intressanta länkar som jag vill dela med mig av till er! Den första är om microvågsugnar - något som jag alltid varit väldigt kritisk till och inte vill använda. "Folk" har ofta tyckt att jag är fånig och rädd för "allting", men jag tror mest att det handlar om att "folk" är för bekväma och inte vill veta sanningen, för om de gjorde det så vet de att de behöver förändra nåt och det vill/orkar de inte...!!
Me - I'd rather be safe than sorry!!
Så vill du leva i villfarelsen att micrad mat är ok så ska du INTE titta på denna video!
http://www.youtube.com/watch?v=ScbbQ2pYd9I
 (Högerklicka på länken så öppnas den i ett eget fönster!)

Den andra videon handlar om näring, och att sjukdom beror på att vi har näringsbrist! Väldigt intressant!!
http://www.youtube.com/watch?v=-Z-W68SnNaU


Ja, det var allt för idag!!

Anneli.

Inga kommentarer: