tisdag 25 februari 2020

Kolla, kolla, kolla!

Ja, jag vet att du väntar på receptet på min smarriga marängtårta, och den kommer - jag lovar! Men; nu har det hänt lite på köksbordet i Da House och jag bara måste ju visa det!
Det är tomaterna som har börjat titta upp ur myllan! Tjohoo!

Här en lite närmare bild på några av krukorna:
Som du kan se på fotona så är det 9 dagar sen Käre Maken och jag sådde fröna och fler skott än de här som syns på bilderna är på G! Men de var så små så till och med jag som såg dem "på riktigt" hade lite svårt att avgöra om det verkligen var ett litet skott som var på väg eller om det var nåt annat i jorden.
Fler bilder och uppdateringar kommer vartefter det växer och tittar upp fler skott! Men innan dess ska jag väl ha hunnit skriva blogginlägget med tårtreceptet får vi hoppas!

Anneli.

Inga kommentarer: