torsdag 25 oktober 2012

"Stulen" från facebook

En av mina facebook-kompisar la ut bilden här inunder och jag kunde naturligtvis inte låta bli att posta den här på bloggen:
Jag hoppas verkligen att det stämmer det som sägs!! (Fast antagligen inte... Tyvärr!)

När jag ändå är i farten så passar jag på att lägga ut en annan bild - även den "stulen" från facebook:
Klicka på bilderna så de blir större!

Till sist så kan jag inte låta bli att lägga ut en bild som kan upplevas som lite provocerande...! Men det får ni helt enkelt ta!! :P
Ha det så bra!!

Anneli.

2 kommentarer:

Petra Axlund Stegman sa...

Sorry att slå hål på din kaloribubbla, men det finns ingenting som heter negativa kalorier.

Anneli Sjögren sa...

Attans... Misstänkte nästan det..!!
Om nånting verkar för bra för att vara sant, så ÄR det förmodligen för bra för att vara sant!!
Aldrig får man vara riktigt glad...!! ;-) (Jo då!! Jag bara skojar!!)
Tack för kommentaren förresten!! Du är den första som kommenterar på den här bloggen! :D