måndag 16 juli 2018

Det här går ju som på räls, del 4

Wow! Nu har jag (fusk)fastat i hela 4 veckor! Idag är dag 29. Av 30! Wihoo! 😎
Nu längtar jag efter att få äta igen faktiskt! Alltså äta "riktig", lagad mat. Lite bär eller melon har jag ju ätit nästan varje dag jag fastat.

Det här var dagens lunch:
En liten skål med nyplockade krusbär och hallon.

Krusbären kunde ha fått mogna ett par dagar till, men jag kunde inte låta bli att plocka några där de hängde på sin krusbärsbuske!
Nästan helt mogna!

Igår ställde jag mig på vågen igen och under den gångna veckan hade jag gått ner 1,2 kilo. Jag hade hoppats på lite mer, men är glad så länge det går åt rätt håll! 😊 Under de här 4 veckorna har jag sammanlagt gått ner 7,6 kg. 
På onsdag - alltså den dagen jag ska bryta fastan - tänker jag väga mig igen för att se hur mycket jag gått ner på 30 dagar. Det lär ju inte vara nån stor skillnad mot igår, men ändå... 😛

När jag var ute i trädgården och plockade bären så var det 32,3 grader ute. Det är definitivt för varmt för min smak, men av nån underlig anledning så har jag klarat värmen bättre i år än nånsin i mitt liv! Vanligtvis brukar jag ligga som en blöt fläck nånstans i skuggan med nåt kallt att dricka när temperaturen går över 25 grader, men inte i år! Att jag orkade vara ute i solen och värmen den ca kvarten det tog att plocka bären känns som ett mirakel! Det var varmt och det var svettigt, men jag klarade det! 😅 Och; det har ingenting med fastan att göra för även när det var så himla varmt i maj så klarade jag värmen ovanligt bra! Jag kan inte annat tro än att det har med Frekvensmedicinen att göra! Men mer om det i ett blogginlägg i mycket snar framtid för snart är den flaskan jag nu håller på med slut! 😊

Over and out! 

Anneli.

Inga kommentarer: