söndag 14 oktober 2018

Uppdateringar: Frekvensmedicin och näsblod

Här kommer fyrtiofjärde uppdateringen av Frekvensmedicinen + att jag tänkte uppdatera er på hur det gått med allt mitt näsblödande. Jag börjar med Frekvensmedicinen, för i fredags kväll tog jag sista dropparna ur första flaskan Thall-nitr (utan alkohol - oavsett vad det står på flaskorna).
One down - two to go!

Egentligen hade jag tänkt att skriva det här blogginlägget igår, men jag blev "kidnappad" av en kompis som tog med mig till Sinnesromässan i Hedemora och bjöd mig på seans och fika. ♥ Sen fick jag med mig några kompisar hem och vi satt hela eftermiddagen och kvällen med Tarotkort och härlig, rolig konversation! Ja, och så lite mer fika... 😛

Men Frekvensmedicinen var det - vilket kommer gå snabbt: jag märker inte ett skit! Nada! 
Jag veeet att det tar lång tid att märka effekt när det är så pass djupgående medicin som de jag får av Kari, men va fan! NÅT borde jag väl märka snart!?! Ja ni får ursäkta mina kraftuttryck, men det känns ganska frustrerande att Käre Maken får resultat av sin Frekvensmedicin (från att ha tålt färre än 10 livsmedel kan han nu äta nästan vad han vill!) och han trodde ju inte ens på Homeopat-/Frekvensmedicin, medan jag som VET bortom skuggan av ett tvivel att det funkar, inte märker några resultat! Suck och stön! 😵 😭 😦
Ja, det är bara att hålla i och hålla ut och låta det gå i 🐌-fart. Suck...

Näsblodet då? Jo då! Jag har störtblödit ca 4 - 6 gånger i veckan sen det drog igång i början av september, förutom att det var uppehåll i 6 - 7 dagar tills jag störtblödde igen i fredags. MEN: sen jag började äta K2-vitamin så blöder jag "bara" ungefär halva tiden mot innan, vilket innebär att jag nu blöder ungefär 15 minuter mot tidigare runt en halvtimme! 
Så K2-vitaminet har verkligen hjälp! Ja, inte med att stoppa att blodkärlet i näsan spricker, men med att koagulera blodet så det slutar blöda fortare! Och det får vara gott så! Iallafall tills jag lyckas klura ut vad jag skulle kunna göra åt att det förnicklade blodkärlet spricker överhuvudtaget..! Tips mottages tacksamt!
Förresten: att bara ta 200 𝜇g om dagen hjälpte inte så mycket så nu tar jag en kapsel från vänstra burken i bild (200 𝜇g) varje dag + en kapsel från den högra burken (100 𝜇g) varannan - var tredje dag och då funkar det! 😊 

Ja, det får vara allt för denna gång! Nu knorrar magen och påminner mig om att det är dags att äta middag! 😋 På återseende nästa gång jag skriver ett blogginlägg!

Anneli.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hur länge har din man tagit frekvens medicin och vad var hans problem? Hur lång tid tog det innan han är där han är nu?

Anneli Sjögren sa...

Hej du anonyme!
Min man har tagit Frekvensmedicinen i ca 2½ år. Hans diagnoser är Ulcerös Colit och Addison. Innan han började hos Kari tålde han ungefär 10 livsmedel - och då räknar jag salt som ett livsmedel! Nu kan han äta nästan allt han vill. Cashewnötter går inte fortfarande, men bönor och linser som inte alls funkade förut kan han äta nu och till hans stora glädje klarar han av råa grönsaker, något som var otänkbart innan! Magen är fortfarande lite "svajig" men skillnaden mot förut är ändå helt enorm!
Hans resa har varit lite fram och tillbaka, men alltid mer fram än tillbaka! Så det går åt rätt håll! :o)