lördag 14 september 2019

Säg det med en video!

Jag gillar att spela in videos! Och det har ju blivit några sådana under sommaren, så det kanske ni redan har märkt! Idag kommer en video till, och temat är samma som de flesta andra de senaste månaderna, d.v.s. min lilla odling av tomater och paprikor. Ni måste ju få veta hur det går där ute i min lilla djungel!
Precis som jag säger på videon så är jag lite orolig för hur det ska gå här framöver. Det blir kallare och mörkare hela tiden nu och frågan är om nånting hinner bli moget innan första frosten. Så mycket tid och jobb som Käre Maken och jag har lagt ner på alla dessa plantor, så vill man ju även få skörda frukterna av allt slit! Men vi får se hur det blir med den saken! När man odlar är det enda som är säkert att ingenting är säkert, om ni förstår vad jag menar!

Som ni märker så kan det gå långt emellan blogginläggen så vill du hänga med och vill veta hur det går med bl.a. tomater och paprikor så föreslår jag att du prenumererar på mina blogginlägg genom att skriva in din mailadress i rutan under "Follow by Email" uppe i högermarginalen så du inte missar nåt! Då får du blogguppdateringarna direkt till din mail och kan i lugn och ro läsa dem när du har lust och tid!
Vad som händer när man klickar i nåt av alternativen under rubriken "Prenumerera på bloggen" (också i högermarginalen) har jag i ärlighetens namn ingen aning om! Men om du väljer det alternativet så antar jag att du vet vad du gör! 😎 Eller så lär du dig det! 😄

Anneli.

Inga kommentarer: