måndag 12 oktober 2020

Tomatodling 2020 avslutad + nya tavlor

I väntan på att jag ska skriva del två av Min nya hälso"resa" så du kan läsa den spännande fortsättningen (ja, för den ÄR rätt spännande!) kommer här en video som jag filmade för ett par timmar sen på hur det gått med Tomatodling 2020 och så förstås foton på de tavlor som mina "homies" och jag gjorde igår! Jag börjar med tavlorna.

Vid bordet ute i Da House satt Katta, Carina, Helene och undertecknad. Katta målade faktiskt inga tavlor den här gången; hon hällde färger på två ♥-formade stenar! 

Jag fick ett sånt där stenhjärta av Katta som jag ska hälla färg på vid tillfälle. 😊

Carina gjorde 3 tavlor, och här kommer de: 

Som vanligt vet jag inte åt vilket håll tavlorna ska ses, det är i betraktarens öga!

Den här lilla tavlan gjorde Carina av färgerna som rann av från den första tavlan!

Carinas sista tavla fick helt andra färger än de två första:


Ok. Då är det dags att visa Helenes tavlor. Hela 5 stycken gjorde hon och här kommer de: 




De sista två små tavlorna som Helene gjorde är liksom Carinas lilla tavla gjorda av färger som runnit av från de andra tavlorna.

Vill du se mina tavlor också? Det är bara två stycken! Ja men Ok! Här kommer de: 
Den här första var redan torr när jag var in till Da House för ett par timmar sen och fotade.

Men den här tavlan hade fortfarande en hel del icke torkad färg!

Ja, och så var det videon på den sorgliga synen av min lilla odling. Här kommer den: 
Och med den videon avslutar jag detta blogginlägg! Välkommen tillbaka hit snart igen, för vilken dag som helst postar jag del två av min nya hälso"resa"! 😄

Anneli.

Inga kommentarer: