lördag 27 juni 2020

Ensam hemma!

Idag är jag ensam hemma, men det går ingen nöd på mig! Snarare tvärtom! Jag njuter av att få vara själv ett tag!
När det är så här varmt så är det smaskens med vattenmelon till frukost! Det är så läskande och gott! Speciellt när den är ekologisk som den här som jag äter är!

När jag satt där i trädgården så passade jag på att filma en liten video också! Tyvärr försvann ljudet några sekunder mitt i, men det enda som inte hörs är att jag säger "Käre Maken (har åkt till Stockholm)". Här kommer videon:

Och apropå varmt: Våra katter brukar älska värme, men till och med de tycker att det är lite väl varmt! Här ligger Silva utsträckt på golvet i tvättstugan:

Och här ligger Lovisa:

Och Lovisa förresten; i kväll/natt är det 1 vecka sen hon födde 6 små ljuvliga kattbebisar! Vill du se dem? Ok! Här kommer ett rykande färskt foto:
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

Det var allt för idag! Nu ska jag fortsätta njuta av att vara ensam, för det står inte på förrän Käre Maken är hemma igen! (Och när han kommer ska jag njuta av att han är hemma igen! ♥ )

Anneli.

Inga kommentarer: