lördag 31 december 2016

Gott Nytt År!

2016 års sista blogginlägg är här!
Jag befinner mig nu i Stockholm där jag stannar ända till nästa år! 😜
Nyår ska jag fira i glada vänners lag, lite så där som jag gjorde förr i tiden när jag bodde här i storstan. Fast det kommer nog gå lite lugnare till än vad det gjorde på den tiden...! 😂

När jag säger att det blir lugnare nu än då så kanske du tror att vi hade vilda suparpartyn, men icke! Vilda kanske, men alla var spik nyktra! Alltid! Jag är så glad att jag har växt upp med föräldrar som inte drack alkohol, och sen fick kompisar som inte gjorde det heller!
Alkohol är ju faktiskt ett gift för kroppen...

Nåja. Jag ska inte predika om alkoholens skadeverkningar - var och en gör som den vill. Men jag, jag fortsätter på min nyktra bana! Jag gillar att komma ihåg hur kul jag hade kvällen före! 😄

Tack 2016 för alla insikter och lärdomar! Du var ett sjuhelvetes tufft år på många sätt, men också ett år då jag har träffat många underbara nya vänner!
Och Välkommen 2017! Det ska bli spännande att se vad du har att komma med!
Och Tack till alla er bloggläsare! Jag önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År!
Välkomna tillbaka 2017! ♥

Anneli.

Inga kommentarer: