söndag 25 december 2016

Elfte uppdateringen av Frekvensmedicinen.

Igår - på självaste Julafton - tog jag sista dropparna ur den första flaskan av den nya Frekvensmedicinen "Fumaria", vilket också innebär att jag tog de första dropparna ur flaska nr två idag.
One down - two to go.

Ganska så på en gång efter att jag börjat med de här nya frekvensdropparna tyckte jag mig bli lite piggare igen! Det var ju på sätt och vis trevligt, men... säg den glädje som varar! Direkt jag blir piggare så börjar jag också göra mer saker; bakar bröd (och bullar), diskar oftare (som annars Käre Maken brukar göra), lagar mer mat o.s.v. Dessutom har jag gjort lite extra nu inför jul, som t ex några sorters julgodis och en STOR kastrull risgrynsgröt, så jag har stått och gått mer än vanligt! Detta har resulterat i galet svullna anklar och ben, och väldigt onda fötter, och att jag blir tröttare igen av att jag helt plötsligt börjar göra saker som jag inte orkat gjort på länge! Så jag känner det som att det är "Status Quo" med min energi, men jag har ju fått en hel del mera gjort än "normalt". 
Att fötterna gör så förbålt ont är nästan det värsta! Jag hamnar i en ond cirkel av stillasittande vilket gör att det bara blir värre, och jag går upp i vikt som också gör det värre... 😢

Nåt annat jag märkt under de 27 dagar som den nu tomma flaskan räckte är att jag haft lite utrensningssymptom; varit så där lite "småsnorig" utan att vara förkyld, och det har känts som att jag håller på att få ögoninflammation i mitt högra öga. Men ingenting har synts eller brutit ut. 
Men nu tar jag nya tag och hoppas att flaska nr två puttar hälsan än mer åt rätt håll! Time will tell - som vanligt! Nästa uppdatering om Frekvensmedicinen kommer om ungefär tre veckor när flaska nr två är slut! Stay tuned!

Anneli.

Inga kommentarer: