torsdag 15 november 2012

Som en löpeld...

Köttkonsumtionen i Sverige har gått ner har jag hört! Det var glädjande nyheter! Det verkar som att vidrigheterna inom djurhållningen och slaktindustrin sprider sig som en löpeld på internet - och jag är en av dem som hjälper till att sprida informationen! Till mångas fasa kan jag tillägga! Jag har fått ganska många reaktioner på facebook...!!
En annan som också är med och bidrar är Åsa Jakobsson på SmaraMaten! Hon skrev så jättebra om det så jag bara måste länka till det:
http://smartamaten.se/2012/11/kott/

Läs det!!

Till sist vill  jag bara lägga ut en bild på ämnet som jag snodde på facebook:
Som vanligt så gäller att klicka på bilden om man vill få upp den större. Tyvärr var den ganska liten så jag vet inte hur kvaliteten blir, men jag hoppas den är tillräckligt bra!

Anneli.

2 kommentarer:

Sanna sa...

Hej!

Bra inlägg, hoppas det är ok att jag vidare länkar Smarta länken :)
(vid misstyckte säg till)

Ha en härlig dag!
Kram Sanna

Anneli Sjögren sa...

Hej Sanna!! Länka på du bara!! Ju fler som sprider detta desto bättre, och med mitt blogginlägg så blir det ju "2 i 1" eftersom jag länkat till SmartaMaten!! :P