fredag 1 juni 2018

Trettionionde uppdateringen av Frekvensmedicinen.

Så var det dags igen...
Idag tog jag sista dropparna ur sista flaskan med Frekvensmedicinen Opuntia.
Three down - none to go!

Jag tycker att det blir svårare och svårare att veta vad som är vad när det kommer till vad jag gör för att förbättra min hälsa. Förutom att jag går hos "min" Homeopat Kari Kokko (vilket jag gjort i lite drygt 2 år nu) så har jag ju sen årsskiftet varit vegan (till skillnad mot lakto- ovo-vegetarian som jag var innan) och försöker följa Medical Mediums kostråd vilket innebär att jag lever mycket "renare" än jag gjort nånsin i mitt liv. Jag har tagit bort gluten, soja, Quorn, majs, vitt socker, rapsolja och förstås alla slags mjölkprodukter och ägg ur min kost och äter mest frukt och grönsaker. Ett mål lagad mat om dagen äter jag; middag, och resten är mest Raw Food. 

Man kan ju tycka att när man lever så pass strikt (jämfört med innan) så borde jag märka mer skillnad i mitt mående än jag gör, för ska sanningen fram så känner jag inte så mycket skillnad! Jag borde åtminstone känna mig piggare, lättare, friskare och gå ner i vikt! Men nä... Inte är det nån stor skillnad iallafall! Och vikten står typ still...

Så; om jag inte känner nån direkt skillnad av en så stor livsstilsförändring (jag har ju iallafall levt så i exakt 5 månader idag!) så är det kanske inte så konstigt att jag inte märker just nåt av Frekvensmedicinen heller? Är jag immun mot förändring, förbättring och viktnedgång? Mmmm... Det känns banne mig så!

Men nu ska jag sluta beklaga mig, för det HAR ju ändå hänt lite grann! Jag håller åtminstone vikten ganska stabil, jag är klarare i huvudet och sover bättre, jag har i princip slutat att blöda näsblod så där som jag gjorde när jag var för stressad eller sovit dåligt, och fötterna är inte riktigt lika svullna längre. Och förresten; bara för att jag inte märker så mycket som jag önskade av den förändring som jag är övertygad om har skett så betyder inte det att det inte händer nåt. Det händer bara inte precis det som jag vill och tycker borde hända. Men jag tror att det är omöjligt - ja faktiskt OMÖJLIGT - att det INTE skulle hända nåt! Lite i taget sker små förbättringar, så jag får helt enkelt bara vara tålmodig, göra så gott jag kan och ha tillit till att allt kommer att bli så bra som det bara kan! 

Nästa vecka ska jag tillbaka till Kari och få mer (ny?) Frekvensmedicin. Stay tuned om du vill veta hur det går!

Anneli.

Inga kommentarer: