måndag 4 juni 2018

Fyrtionde(!) uppdateringen av Frekvensmedicinen.

Så har jag då varit iväg till Gävle och träffat "min" Homeopat Kari Kokko igen. Den här gången kom jag hem med ett nytt Frekvensmedel som heter Thall-nitr.
None down - three to go!

Fråga mig inte vad i hela friden Thall-nitr betyder, står för eller är gjort av, för jag har inte en susning! Jag såg inte ens vad jag hade fått för medel förrän jag kom hem och tog upp dem ur påsen!
Imorgon ska jag ta första dosen och sen är det bara att vänta och se om jag märker av nån effekt.

När man sitter hos Kari i hans kontor och berättar om sina krämpor och svarar på hans frågor så skriver han upp det på sin dator och nästa gång man kommer checkar han av vad som förändrats från förra gången. Jag hade t.ex klagat på återkommande huvudvärk förra gången, vilket jag hade glömt bort(!) att jag hade och heller inte lidit av under de här drygt två månader som jag tog medlet Opuntia. Så det är bra när minnet sviker (vilket det gör allt för ofta...) att han skriver upp.

Vad vill jag säga med det här då? Jo, att när man går tillbaka i tid och jämför hur jag mådde förut och hur det är nu så ser man faktiskt att det händer saker med min hälsa! Små, små steg i rätt riktning! Så bara för att jag inte alltid kommer ihåg hur det var förut så betyder inte det att det inte har hänt nåt. DET känns bra att ha fått syn på!

Anneli.

Inga kommentarer: