tisdag 26 juni 2018

Fyrtioförsta uppdateringen av Frekvensmedicinen + fastan.

Det har redan gått 22 dagar sen jag skrev förra uppdateringen om Frekvensmedicinen och nu har första flaskan av medlet Thall-nitr tagit slut.
Som jag har skrivit förut så känns mina blogginlägg om Frekvensmedicinen svårare och svårare att skriva eftersom det händer så lite (som jag märker av) och eftersom jag har gjort så stora förändringar med kosten så det blir svårt att veta vad som gjort vad när det blir en positiv förändring. Men med en dåres envishet fortsätter jag ändå att skriva om det - trots att jag ser på statistiken att det inte är lika många som läser dessa bloggposter som när jag skriver om annat.
Men jag fortsätter skriva dessa uppdateringar för att jag vet att det finns några läsare som faktiskt vill veta hur det går! Och så för mitt eget minne; för att jag ska kunna gå tillbaka och läsa om hur det var tidigare och vad som faktiskt har blivit bättre.
One down - two to go!

Nu efter 21 dagars användning av Thall-nitr-medlet och 9 dagars fasta så blir det ytterligare lite svårare att avgöra vad som gjort vad, men en sak jag sitter och tänker på som är annorlunda med mitt mående är att jag känner mig så lugn. Alltså lugn inombords och på ett sätt som ingen fasta (eller nånting annat) nånsin gjort. Så antingen beror det på Frekvensmedicinen eller så beror det på att jag på sista tiden lyssnat extremt mycket på hårdrock! 💃 Just nu har jag snöat in på en grupp som heter Tool och en av favoritlåtarna är denna:
Och fastan då? Hur går det med den? Jo då, tackar som frågar! Det går himlans bra faktiskt! Men jag hinner inte dricka allt som jag har tänkt att jag ska dricka! T ex dricker jag nästan aldrig något tè. Jag har full sjå att hinna dricka dagens juice, göra och dricka en HMD-smoothie och dricka lite vatten däremellan. Ibland hinner jag inte ens äta lite melon som jag ju sagt är Ok under fastan! Men så länge jag mår bra så funkar det nog ändå! 😊 Och vid midnatt kan jag säga: "9 down - 21 to go"! 😉

Anneli.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, Jag går också hos Kari. Det där lugnet känner jag med.

Får helt andra frekvenser dock :)

Anneli Sjögren sa...

Ok. Men känner du av några andra förbättringar? Jag gör ju tyvärr inte det...
Fast det HAR säkert blivit andra förbättringar av min hälsa bara det att det går så långsamt att jag inte riktigt märker det...