söndag 31 december 2023

Hej då 2023! Välkommen 2024!

Så är det då äntligen nyårsafton! Jag har faktiskt längtat tills detta år skulle ta slut och nu är det bara några timmar kvar! 2023 har varit ett för mig ganska jobbigt år, bl.a. med hälsan men nu sätter jag allt hopp till 2024! Måtte det bli bättre än 2023! 

Idag när jag drog upp rullgardinen och såg ut över landskapet utanför fönstret så var det ganska grått. Vackert med all snön - men grått! Annat var det på julafton; då sken solen på den vita snön och det var så vackert ute! Som tur var så passade jag på att gå ut och fota lite i solskenet och jag tänkte att jag kan lägga in några av de korten här idag! Vill du se? Ok! Här kommer de: 

Framför vårt hus.

Snett framför vårt hus.
Vårt hus! 

Jag är så tacksam att jag får bo så fint! Till i juni har jag bott här i 30 år! De åren har gått så fort, så fort! 5 barn har hunnit växa upp här - och flyttat hemifrån! Men det är väl livets gång...

Men nu längtar jag till våren! Fast först ska vi väl fira nyårsafton tycker jag! 

GOTT NYTT ÅR
alla mina bloggläsare! Vi ses nästa år!

Anneli.

Inga kommentarer: