torsdag 31 december 2020

Min nya hälso"resa" del 16 + nytt år!

Här kommer nu årets absolut sista blogginlägg och tillika årets sista uppdatering av min nya hälso"resa"!

Sen sist så har jag varit hos Jennifer på Juicy Healing två gånger; i söndags och igår. 
I söndags fick jag lymfmassage och idag jobbade vi med Cavitation/Radiofrekvensapparaten; över njurarna och bröstet, halsen och lite på överarmarna. Och när jag säger att VI jobbade så menar jag förstås Jennifer! Jag ligger bara där och ömsom tycker att det är rätt behagligt och ömsom muttrar lite för att det... inte är så behagligt! 😜 Fast igår var det faktiskt mest behagligt!

Jag är fortfarande så fascinerad över att jag äntligen har hittat nåt som jag faktiskt märker en effekt av! Varje gång jag får behandling av Jennifer så händer nåt! Kanske inga jättegrejer, men lite i taget, sakta men säkert blir jag mjukare i kroppen, har minskade vätskeansamlingar och mindre ont! 
Visst går det tillbaka lite mellan behandlingarna, men hittills har det aldrig gått tillbaka till samma stadie jag var innan senaste behandlingen! Det är lite "två steg fram och ett steg bak". Och så får det väl vara! Det som känns allra bäst är att vätskeansamlingarna i mina fötter och anklar blir mindre och mindre och att det försvunnit massa celluliter! 😌 Sånt blir ingen kvinna ledsen av! 🙌

Nu ska jag inte tillbaka till Juicy Healing förrän nästa år! 😱 Vilken tur då att det bara är timmar kvar tills detta år är över och nästa börjar! Fast jag måste vänta (ända) till söndag innan jag ska dit igen. Då blir det lymfmassage bestämde vi innan jag åkte hem igår.

Och apropå nytt år: nu återstår det bara för mig att önska DIG ett riktigt Gott Nytt År! Vi ses 2021 hoppas jag! 😊 🎆 🎇 

(Bilden snodd från internet nånstans men "pimpad" av mig!)

Allt det bästa önskar jag dig inför det nya året! ♥

Anneli.

Inga kommentarer: