söndag 20 december 2020

4:de advent

Nu lackar det verkligen mot jul, och fort går det! Jag fattar knappt att det är julafton om bara 4 dagar! Men det kanske inte är så konstigt (att jag knappt fattar alltså) när man tänker efter... Så här energilös och trött som jag är nuförtiden har jag inte varit sen jag var mer "akut" utbränd! Men det har ju sin naturliga förklaring och det är ju alla de behandlingar jag går på! Men mer om det i nästa uppdatering om min nya hälso"resa"!

Idag ville jag bara önska dig en riktigt fin 4:de advent! 

Dagen till ära har tomtarna, lucian och tärnorna fått sällskap av en liten gran och tre sjungande snögubbar! Och det här är nog allt julpynt jag mäktar plocka fram i år!
Vi får se om Käre maken hittar nån liten gran att ta in (vi har ju en egen liten skog där vi får hugga gran så mycket vi vill!) men OM han gör så vet jag inte riktigt vart vi ska få plats med den... så vi får se hur det blir med den saken!

Något julgodis har det heller inte blivit (än...) och det enda jag lyckats ta mig samman och bakat är lussebullar till Käre Sonen (vad gör man inte för sina barn...)! Fast i ärlighetens namn så hjälpte han till med det - annars hade det nog inte blivit nåt! Om det blir nåt gottigt som jag kan få mumsa på återstår att se. Jag får väl sitta här och knäcka nötter... Men det är gott det med så jag klagar inte (så mycket...)!

Imorgon ska jag till Jennifer på Juicy Healing igen. Sen ska jag försöka skärpa mig och skriva en ny uppdatering på hur det går med behandlingarna, men det blir tidigast på tisdag! Men välkommen tillbaka då (eller när det nu blir)!

Anneli.

Inga kommentarer: