tisdag 8 december 2020

Min nya hälso"resa" del 13 + Händelserik vecka.

Nu tyckte jag att det var dags för en ny uppdatering om hur det går med min hälso"resa" så här kommer den! Sen jag skrev om den senast så har jag hunnit med hela 3 behandlingar hos Jennifer på Juicy Healing

Förra måndagen gav sig Jennifer på min mage, i torsdags bröstet (nej, inte brösten! 😛 Bröstet!), överarmarna och halsen, och igår magen igen - allt med sin Cavitation/Radiofrekvensmaskin. Hon körde även lite på ryggslutet; över njurarna, för att stimulera dessa och på magen körde hon lite extra över levern för att hjälpa den i sitt jobb med att avgifta kroppen.
Som vanligt känns det så himla bra efter behandlingarna; jag blir märkbart mjukare i kroppen och hullet. 

Här står Jennifer och rengör apparaten efter behandlingen igår. 

Men... Jag är såå trött hela tiden! Jag har noll och ingen ork till just nånting! Jennifer säger att det med största sannolikhet beror på att kroppen jobbar stenhårt nu efter alla behandlingar och det är klart att det måste ta på krafterna! Men; jag har slutat känna mig så där gråtmild som jag gjorde i början! 😌 Visst; jag har alltid haft nära till mina känslor, men efter de första behandlingarna jag fick så hade jag typ alla känslorna utanpå så att säga och kunde få tårar i ögonen av allra minsta lilla jag blev berörd av! (Att det kan bli så har Jennifer förklarat med att i det fett och de slaggprodukter som frigörs i behandlingarna  sitter också cellminnen som kommer upp till ytan och kan få effekten av att man blir mer känslosam).
Så medan Käre Maken far runt som en Duracell-kanin och röjer och städar för att vi ska få lite fint till jul så sitter jag mest och tittar på, gör några punktinsatser och sätter mig och vilar igen. 😪

Men det har hänt fler saker här än mina behandlingar och Käre Makens Duracell-kanin-fasoner! Jag har blivit Bonus-mormor för tredje gången! ♥ Min språkkompis/bonusdotter fick en liten pojke i torsdags och de två större barnen sov här hos oss så mamma och pappa kunde vara kvar på BB över natten! Och igår fick jag träffa mitt lilla bonus-barnbarn för första gången! ♥ Guuuu'! Han är sååå söt!! ♥ (Men jag har inte frågat om jag får lägga ut några foton så jag gör inte det).

Men Ok! Nu behöver jag laga middag så det här får bli allt för denna gång! Men precis som en bumerang så kommer jag tillbaka! Håll utkik efter nästa blogginlägg! Man vet aldrig när det dyker upp! 😉

Anneli.

Inga kommentarer: