onsdag 28 september 2016

Sjunde uppdateringen om frekvensmedcinen.

Så är då flaska nr 2 av den nya omgången frekvensmedicin slut, och idag började jag på flaska nr 3.
Medicinen jag äter heter Calc-benz vilket är en förkortning egentligen, men exakt av vad är jag osäker på... Calc är en förkortning av Calcarea, men vad benz är en förkortning av vet jag inte. Hoppas det inte är bensin..!! ;o) Eller... Det skulle inte spela nån roll om det var antar jag, för utspädningen är så stor att det inte finns annat än just frekvenserna kvar av det ursprungliga ämnet i medicinen. Fast bensin... Vad kan det finnas för bra i det...? Nä, jag får hoppas att det står för nåt annat..! Ja ja... Moving on!
Two down, 1 + 1 to go!

Vad har då hänt med min hälsa under de 25 dagar som det tagit att ta slut på min totalt sett 5:te flaska med detta medel (i olika frekvenser)? Ja, ingenting positivt höll jag på att skriva..! Haha... :P Vad jag menar är att med hjälp av frekvensmedicinen så håller min kropp på att rensa ut vad jag antar är gamla gifter som gett mig olika symptom och sjukdomstillstånd, och utrensningar är sällan särskilt roliga... Under tiden jag tog 4:de flaskan blev jag ju förkyld 2 gånger, vilket var ovanlig då jag ju klarat mig ifrån förkylningar de senaste kanske 8 - 10 åren... (vilket inte är nåt positivt har jag förstått..) och jag hade också "attacker" av extrema svettningar (OBS! INTE klimakteriesvettningar!). 

Under de här 25 dagarna med flaska nr 5 har jag också haft några tillfällen med såna svettningar, men inte alls lika illa och lika ofta! Men; istället har jag haft kliande utslag på huden som liksom kommit "utan anledning". 
Jag har alltid haft en väldigt känslig hud och tål inga som helst starka ämnen på den! Tea tree oil t ex går fetbort, liksom de flesta eteriska oljor om de inte är i extremt liten mängd i t ex en salva! Tvål och tvättmedel måste jag alltid skölja bort mycket noga, och det har hänt att jag har fått utslag liknande de jag haft nu när jag har sovit borta på lakan som jag inte tvättat själv. Men jag har bara sovit hemma under denna tid, så utslagen måste bero på nåt annat, och jag tror ju att det är en utrensning med hjälp av frekvensdropparna! Någon annan förklaring har jag inte!

Den här perioden har jag också varit aningens lite tröttare igen, men det skulle även kunna bero på att jag har haft det ganska stressigt och emotionellt krisigt i mitt liv på sistone... Men nu tar jag nya tag, fast försiktigare... utan att pressa mig själv så mycket!

Som vanligt ska det bli spännande att se vad som händer nu när jag börjar med en ny flaska frekvensdroppar, med högre frekvens än den förra! Om sisådär 20 + dagar så vet jag förhoppningsvis och gör en ny uppdatering om det här på bloggen! Välkommen tillbaka och läs; om det, och om annat jag skriver om!

Anneli.

Inga kommentarer: