lördag 26 juli 2014

Jag kunde inte låta bli...

Ända sen förra gången filmen/dokumentären Superjuiceme gick att se gratis på nätet har jag varit sååå sugen på att köpa en sån där Fusion Juicer som Jason Vale använder, plus att jag också vill ha filmen så jag kan se den när jag vill och visa den för mina vänner!
Jag gick in på Juicemaster Webbshop (< länk) och kollade vad det skulle kosta, och räknade ut att runt 2 000 kr skulle det gå på med ett Starter pack, med frakten inräknad. Och så behöver jag förstås köpa en adapter också för att kunna använda juicern i Sverige, men det kostar inte så mycket.

Efter förra helgen filmen visades fanns det inte ett enda starter pack kvar - de var helt utsålda! Folk hade visst köpt som galningar! Inte för att det gjorde mig nåt - jag hade inte bestämt mig om jag skulle eller INTE skulle köpa.... men sugen som tusan var jag! Och sen dess har jag tänkt på för och nackdelar, ska jag eller ska jag inte beställa hem Jason Vales juicer, behöver jag verkligen en juicer till... Åååååh, men jag VILL ju!!
Ja, så där har jag hållit på och snurrat i tankarna sen förra gången, och nu den här helgen så visas filmen gratis igen (gå in på www.superjuiceme.com och skriv in din e-postadress så får du tillgång till filmen) så igår vid den här tiden bestämde jag mig: Jag skulle ha det där starter packet. Punkt Slut! Och innan de tar slut igen!
Sagt och gjort; jag gick helt enkelt in på webbshoppen och beställde! :D Så om ca en vecka har jag den här om allt går enligt planerna! :D Tjohoo! Jag lovar att fota och visa här på bloggen när den har kommit! :D

Ni som läser min Rosa blogg vet att jag just nu inte mår så bra... trött och utbränd, plus att värmebölja INTE är min grej...! Men jag har varit "duktig" och gjort färskpressad juice och/eller smoothie varje dag för att boosta upp mig så gott det går och jag tror verkligen att det hjälper! Förut kändes det som att jag bara sjönk djupare ner i utmattningen för varje dag som gick, men på nåt sått så har det avstannat och jag är övertygad om att det är tack vare all näring jag ser till att få i mig! Så juica är nåt jag verkligen vill fortsätta med!
Och så vill jag ju ha mitt Hälsohem så folk kan komma till mig och vila upp sig och få supernäring i form av juicer, smoothies och annan god och nyttig mat! Men jag får börja med mig själv och kanske en och annan kompis... Är det meningen att jag ska driva ett Hälsohem så kommer det att bli så, men tills dess får jag väl drömma om det i alla fall! :D

Anneli.

Inga kommentarer: