söndag 3 oktober 2021

Tavlor på en annan utställning!

Ja, jag har ju redan haft ett blogginlägg som hette "Tavlor på en utställning" så då ville jag ju inte kalla detta blogginlägg för exakt samma sak! Men nu är det nämligen så att jag har haft några av mina Fluid Art-tavlor på en utställning igen! 
Förra gången var jag ju med på en amatörkonst-utställning här i Avesta med en tavla, men denna gång hade jag med mig hela 8 tavlor! 😎

Egentligen - om man ska vara petnoga - så var detta inte en "vanlig" konstutställning utan en utställning om de Globala målen/Agenda 2030 i IOGT-lokalen Logen här i byn där jag bor. 


Men när det ändå skulle vara en utställning där så fick jag ta med några tavlor och ställa ut där jag med! 😊 Så här såg min lilla hörna av utställningen ut: 
Tavlan som hänger högst upp är samma tavla som jag hade på amatörutställningen på Avesta Art här i stan. (Fotokvalitén är tyvärr inte den bästa men det får duga!)

Under hela det här året har jag bara gjort en enda Fluid Art-tavla! Det har liksom inte blivit av att göra fler... men jag längtar efter att komma igång igen! Fast först måste jag nog sälja av lite tavlor, för jag får inte plats med fler! 😱 Men man ska orka det också... 
Jag gjorde ju en "Fantasy Art Gallery-blogg" där meningen var att jag skulle lägga ut alla mina tavlor, och jag började ju att göra det! Men tyvärr är det ju som det är med min ork och energi och jag har inte haft så mycket av den varan på länge nu... Men nån gång på en lång stång ska jag väl ta tag i det där... hoppas jag... 

Ja, ja! Time will tell! 

Nu knorrar min mage och tycker att jag borde gå ut i köket och laga mat! Så det är väl bara att lyda då... När jag skriver ett nytt blogginlägg är det ingen människa som vet, men när jag gör så länkar jag till det nya blogginlägget på facebook som vanligt! Det går också att prenumerera på blogginlägg och kommentarer. Eller så får du helt enkelt titta in här lite då och då och kolla om det kommit nåt nytt!

På återseende!

Anneli.

2 kommentarer:

Marie Louise "Lou Lou" sa...

Men åh så fina tavlor Anneli!

Anneli Sjögren sa...

Tack så mycket! Och jag har många fler... De är så roliga att göra! Fast väldigt, väldigt kladdigt!! :P