tisdag 18 september 2018

Fyrtiotredje uppdateringen av Frekvensmedicinen.

Så blev det då en ny uppdatering av Frekvensmedicinen! Jag var ju osäker på om jag skulle fortsätta med den i och med att det är alkohol i och jag inte vill ha det. Alls! Men inte bara för att jag är nykterist utan för att jag har hört Medical Medium/Anthony William säga flera gånger att tinkturer med alkohol inte är bra. Ja, han varnar faktiskt för det och det bekräftar också den känsla jag har haft. Nu kommer min utbrända hjärna inte ihåg riktigt varför han säger att det inte är bra, mer än att en av orsakerna är för att det ställer till det för matsmältningen eller nåt sånt.

Iallafall, igår var jag iväg till Gävle igen till "min" Homeopat Kari Kokko.
None down - three to go!

Jag fick samma medel som jag fick förra gången; Thall-nitr, men denna gång i 100 % vatten. På etiketten står det att det innehåller 20 % alkohol, men det stämmer alltså inte i mitt fall. 😊
Eftersom de inte innehåller alkohol så måste de stå i kylskåpet för att hålla, så istället för att ta Frekvensmedicinen på morgonen som jag gjorde förut (flaskorna stod på badkarskanten i badrummet på övervåningen) så kommer jag ta dem innan jag går och lägger mig eftersom kylen är på undervåningen och det är där jag befinner mig fram till läggdags. Så natten till idag tog jag första dosen. 

Som vanligt hoppas jag att jag ska märka nån positiv förändring av medicinen, men Kari säger att när man jobbar på kroniska tillstånd så tar det tid. Och jag vet ju redan det... jag är bara så trött på att inte må som jag borde! Men det här Frekvensmedlet ska iallafall stödja mag- tarmsystemet för bättre näringsupptag (som han säger är dåligt hos mig och roten till mina hälsoproblem) och även levern (som inte heller är som den borde). 
Ja, ja. Håll i och håll ut! 🐌

Anneli.

Inga kommentarer: