tisdag 7 februari 2017

Trettonde uppdateringen av Frekvensmedicinen.

Igår var jag iväg till Gävle för att träffa "min" homeopat Kari Kokko igen. Sista skvätten i sista flaskan med det nya medlet Fumaria är inte helt slut än, vilket förklarar varför det inte har kommit nån uppdatering om hur jag har mått och om det har hänt nåt medan jag tagit ur den sista flaskan.
Men jag kan redan nu avslöja att jag varit super-super trött bland annat.

När jag berättade för Kari hur jag mått sen sist vi träffades (trötthet, episoder av hjärtfladder, svullna ben och ögonlock mm) så verkar han tycka att det är helt normalt och förväntat! Att gamla symptom kan uppträda igen är inget ovanligt när man tar Homeoptamedicin/ Frekvensmedicin, men nu börjar jag tycka att det är jobbigt! Det sa jag till honom också! Men går man så länge att ens olika krämpor/åkommor blir kroniska så får man nog räkna med att det blir så här. Men det får gärna vända nu så att jag får börja må bättre snart!

Iallafall tyckte Kari att jag ska fortsätta med Fumaria, så 3 nya flaskor fick jag med mig hem även denna gång.
Till vänster den "gamla" flaskan som ännu inte är helt slut, och de tre nya till höger.

Det nya är att jag från och med nu ska ta Frekvensdropparna morgon OCH kväll, och så länge som det finns nåt kvar i den gamla flaskan så ska jag ta den parallellt med den första av de tre nya. Att jag nu ska ta dubbelt så mycket som innan betyder förstås att dessa flaskor kommer att ta slut dubbelt så fort - kanske är de redan slut innan den nya tiden hos Kari om ca 2 månader! Men då får det vara så!

Nu ska det verkligen bli spännande att se om det "lossnar" med hälsan - om det gör nån skillnad att jag tar dropparna två gånger om dagen istället för bara en (och att de nya dropparna har högre frekvens)! Jag håller alla tummar och tår jag har, för jag är sååå trött på att vara trött!!

Välkommen tillbaka till min blogg för att få veta hur det går med Frekvensmedicinen och allt annat jag skriver om här på bloggen!

Anneli.

Inga kommentarer: