måndag 13 februari 2017

Fjortonde uppdateringen av Frekvensmedicinen. (Bl.a.)

Igår tog jag sista dropparna av tredje flaskan Fumaria, men jag var sååå himla trött att jag inte orkade skriva ett blogginlägg om det!
Anledningen till gårdagens trötthet var - förutom de gamla vanliga orsakerna - att dagen innan, d v s i lördags, firade jag min födelsedag tillsammans med min tvillingsyster och ca 20 gäster. Syrran och jag hade hyrt en lokal och en riktig pizzabagare (en kompis till mig) och hade Pizza-Party! 😋 Och jösses va roligt vi hade!! Pizzorna var supergoda (och ekologiska!) och till efterrätt gjorde jag Kanelpaj med blandade bär till (jordgubbar, hallon, blåbär och körsbär). Oj, oj, oj va gott det var!! Och oj, oj, oj va trevligt, busigt och roligt vi hade! Meeen... allting kommer med ett pris... och jag betalade ett ganska högt sådant! Nä, jag pratar inte pengar (fast det var rätt dyrt på det sättet också 😛 ) utan hälsomässigt. Redan medan syrran och jag förberedde festen fick jag väldigt ont i mina fötter, och ju längre dagen och kvällen gick desto värre blev det! Aj, aj, aj va ont det gjorde! Jag kunde till slut knappt gå eller stå! Dagen efter var fötterna lika onda och dessutom jättesvullna, och hela jag var super, super trött! Käre sonen förstod att mamma inte mådde bra, så han lagade middagen till oss!
♥ ♥ ♥ Gull-pojken! ♥ ♥ ♥
Senare på kvällen igår började jag helt plötsligt och oprovocerat blöda näsblod, och sen blödde jag näsblod igen lite senare, men då hade jag åtminstone snutit mig lite försiktigt... Just att jag blöder näsblod brukar vara ett säkert tecken på att jag överskridit mina gränser, och det kan man lugnt säga att jag hade gjort! Men det var sååå värt det!! Vi hade sååå himla roligt!
Anneli och Rosali. 11/2 -17.

Idag börjar allt bli som vanligt igen, vilket förallandel inte heller är så bra, men det är jag ju iallafall van vid...! Och det för oss vidare till det som detta blogginlägg egentligen skulle handla om; hur mår jag egentligen och har det hänt nåt med hälsan under tiden jag tagit den tredje flaskan Fumaria?
På fråga 1 kan jag svara att jag har varit väldigt trött som vanligt, men jag har inte haft något mer hjärtfladder (och inte behövt ta Convallan) och inte heller haft så där svullna anklar* och ögonlock som jag hade medan jag tog flaska nr 2 av Fumaria.
*Förutom att anklarna och fötterna var supersvullna igår efter festen, och även idag, fast de gör inte lika ont längre.

På fråga 2 kan jag kort och gott svara Nej. Vad jag har märkt/känt så har ingenting anmärkningsvärt förändrats.
Men nu ska jag ju ta mina Frekvensdroppar morgon och kväll från och med de tre nya flaskorna, och jag hoppas och håller tummarna för att nåt positivt ska hända snart! Helst igår...! 😉
Nästa uppdatering om mina Frekvensdroppar kommer när den första flaskan är slut, och det kommer inte ta så lång tid. Dels för att jag tar dem 2 gånger om dagen nu, men också för att jag redan tagit snudd på halva flaskan. Så... Fortsättning följer! Stay tuned!

Anneli.

Inga kommentarer: