tisdag 21 februari 2017

Femtonde uppdateringen av Frekvensmedicinen.

Åh va jag önskar att jag kunde skriva att "nu har det vänt - nu mår jag mycket bättre", men tyvärr...
Kanske är det inte en riktigt rättvis bedömning av vad som hänt eller inte hänt nu när jag tagit slut på den fjärde flaskan av Frekvensmedicinen Fumaria, för efter Pizza-Partyt förra lördagen så har jag varit heeelt slut! 😵 Och mina fötter har sedan dess varit svullna som aldrig förr! Mer ont har jag också haft... 😢 Så har det blivit nån som helst förbättring av min hälsa på sistone så är jag blind för det.
One down - two to go.

Nu när jag tar Frekvensdropparna både morgon och kväll så gick det väldigt fort att ta slut på en flaska, och det trots att jag medvetet tagit liiite mindre varje gång; istället för ca 30 droppar/gång så har jag tagit kanske... 26 - 27? droppar två gånger om dagen.
Min mamma som var mycket duktig på Homeopatmedicin och naturmedicin sa att det inte är så mycket antalet droppar eller piller som är det viktigaste, utan att man faktiskt tar medlet så ofta som man ska. Naturligtvis finns det en gräns för hur lite man kan ta, men 3 - 4 droppar mindre tror jag inte gör nån skillnad!

Så tyvärr så kan jag inte rapportera nån förändring/förbättring av hälsan... 😩

Det är lite konstigt... Jag tänker på det här med placebo-effekten... Käre Maken - som inte ens tror (trodde) på Homeopat/Frekvensmedicin, han mår mycket bättre av de medel som han har fått av Kari! Och han säger själv att han är övertygad om att det beror på Frekvensdropparna, för ingenting han har provat förut har gett en sån effekt som de droppar han tar nu!
Men jag som är uppvuxen med Homeopatmedicin och div. naturmedel och VET bortom skuggan av ett tvivel att det fungerar - jag märker just ingenting... mer än lite utrensningssymptom i och för sig...!

Jag vet att jag har nämnt det förut, men jag tar det igen; ju mer "kroniskt" nånting är och ju längre sen det är som sjukdomen/sjukdomarna började (långt innan man fick några symptom antagligen), desto längre tid tar det att bli frisk! Och så är det säkert olika beroende på vilka sjukdomar det är förstås... Men det är bara att ha tålamod och se tiden an!
Så... ja, jag fortsätter väl med mina Frekvensdroppar och hoppas och håller tummarna för att det ska "lossna" snart!

Anneli.

Inga kommentarer: