torsdag 11 april 2013

Tittar in som hastigast

Som ni märker är det inte speciellt mycket action här på bloggen just nu - jag har helt enkelt inte tid och ork! Men jag tänker inte överge min kära blogg - det kommer bara att bli lite glest mellan uppdateringarna..! Högt uppe i högerkolumnen kan ni prenumerera på blogginlägg och kommentarer så ni inte missar något om ni vill följa bloggen!
Bara gör´t vetja! :D

Inte speciellt förvånande har jag snott något intressant som jag sett på facebook, denna gång om mässlingsvaccin:
Klicka upp bilden så blir den större!

Diagrammet på bilden visar förekomsten av mässling i USA från år 1900 och framåt. Som ni ser så har förekomsten av mässling varierat stort, men från ungefär andra halvan av förra seklet har mässlingsfallen sjunkit stadigt! Ser ni den pilen som pekar på 1963? Först där började man vaccinera mot mässlingen, men ändå har vaccinförespråkarna tagit credit för att det är tack vare vaccinationerna som mässlingen blev utrotad...! Magstarkt och totalt BULL SHIT!

Vågar du lita på vaccinationsförespråkarna?? Vaccinerar du dig eller dina barn?? 
Jag svarar NEJ på båda frågorna!

Klicka HÄR så kommer du till hela artikeln där bilden är stulen ifrån!

Anneli.

Inga kommentarer: