söndag 22 augusti 2021

Efter skyfall kommer sol!

Det här går ju inte så bra... Med bloggandet menar jag då... 3 veckor och 1dag sen jag bloggade sist... Suck! Jag blir så trött på mig själv... Men vi skiter i det nu för idag vill jag visa hur det har gått med min lilla odling - speciellt efter skyfallet som var för några dagar sen! Det spöregnade i ett helt dygn plus att det också blåste som bara den! På natten låg jag och lyssnade på smattret mot sovrumsfönstret och vinden som ven runt knuten och undrade till vilken katastrof jag skulle vakna. Men det gick rätt bra! Jag berättar mer på videon som jag postar straxt men här kommer först ett foto: 

På den där pallen till vänster i bild satt jag för ett par timmar sen och plockade salviablad! Och sen kom jag knappt upp från den... 😂 Men som tur var så lyckades jag med den bedriften vilket var tur då jag var helt ensam hemma!

Men video var det! Här kommer den: 

Ja då vet ni! 😊
När nästa blogginlägg blir skrivet och postat är det ingen människa som vet... Men det blir när det blir! Håll utkik!

Anneli.

Inga kommentarer: