onsdag 9 maj 2018

Trettioåttonde uppdateringen av Frekvensmedicinen.

Här ekar det tomt av blogginlägg... Jag ber om ursäkt för det, men till mitt försvar så har jag varit sjuk och sen haft alldeles för många saker inbokade i min kalender!

När jag skrev förra blogginlägget för 3 veckor sen var jag ju sjuk med nån slags konstig "förkylning utan snuva" och när jag ett par dagar senare äntligen kände att jag var på bättringsvägen så slog en dubbelsidig ögoninflammation till - och det med besked! Det tog över en vecka innan jag fick bukt med den! Men jag hade tänkt att skriva ett eget blogginlägg om det och ge några smarta tips som kan underlätta medan man tillfrisknar. Det blogginlägget kommer förhoppningsvis rätt snart!

Men nu, nu ska det handla om hur det går med Frekvensmedicinen, för i morse tog jag sista dropparna ur den andra flaskan med Opuntia.
Two down - one to go!

Ni som har hängt med här ett tag vet ju att det inte händer så mycket som jag skulle önska att det gjorde men att jag ändå är övertygad om att Frekvensmedicinen jobbar på "i det fördolda". Och nu tycker jag mig se tecken på det!

"Min" homeopat Kari Kokko sa ju redan första gången jag var hos honom (för exakt 2 år sen idag!) att mina tarmar är i obalans och därför inte tar upp näring som de ska och att det varit så ända sen jag var barn. När jag tänker på det så kan jag se att det verkligen ligger nånting i det... Jag kommer ihåg en gång när jag var och handlade med min mamma för mer än 30 år sen och jag var så trött, så trött. Då gav hon mig en kapsel med Ginseng och sa att det brukar bara ta en liten stund och sen blir man jättepigg! Jag märkte absolut ingenting! INGENTING!! Sen dess har jag provat andra sorter med Ginseng, jag har provat Rysk rot och Rosenrot... Men nä! Jag blir inte piggare! Och då undrar jag i mitt stilla sinne om det kan bero på det här med obalansen i mina tarmar...?

Vart vill jag komma med det här nu då? Jo: Efter att i ganska många år ha tappat rätt mycket hår, både när jag borstar det och när jag tvättar det så tappar jag nu nästan inget hår alls! Och nä, jag tror inte att det beror på Frekvensmedicinerna jag har ätit under de här 2 åren - inte direkt iallafall, men kanske indirekt! Jag har nämligen i ca 5 månader ätit MSM-tabletter och märkt effekt av dem!
MSM är organiskt svavel och det ska vara bra bl a för hud, hår och naglar och det var också därför jag började äta MSM. På huden och naglarna har jag inte direkt märkt nåt, men som sagt; håret! Det är skillnad som natt och dag! Och det tycker jag är en indikation på att kroppen faktiskt har tagit upp svavlet i tabletterna! Eller? Vad tror ni?

För övrig så har jag inte haft lika svullna fötter och inte blödit näsblod på jättelänge - trots att jag har stressat en hel del de senaste månaderna! Det kan ju faktiskt vara Frekvensmedicinens förtjänst!?!

Ja vi får se hur det går här framöver! Kari tror ju att jag behöver ca 1 år till med Frekvensmedicin innan jag återfått min hälsa, och med tanke på att det redan gått 2 år så känns 1 år inte så himla länge. Vill du veta hur det går så är det bara att hänga med här på bloggen! Jag vet att jag inte uppdaterar så ofta men om du prenumererar på blogginläggen så missar du inget!

Anneli.

Inga kommentarer: