onsdag 1 juni 2016

Första uppdateringen om Frekvensmedicinen.

Hej kära försummade blogg och bloggläsare! Det blir inte så ofta jag uppdaterar här tyvärr, och jag mår lite dåligt över det... men att försöka skriva aktivt på två bloggar är lite över min förmåga just nu. När jag försöker pressa mig själv till att skriva blir det bakslag direkt, så det går inte! Dessutom är det viktigt för mig att mitt skrivande är lustbetonat och att det inte blir massa krav eller pretentiöst. Sånt går inte längre med min utbrända hjärna!

Iallafall; idag ville jag uppdatera er på det jag skrev om i förra blogginlägget, nämligen om Frekvensmedicinen jag håller på att ta. Många frågar mig om jag märkt av nån effekt av det än, men Nej, jag har inte det! Jag har inte märkt nånting!

Idag tog jag det sista ur första flaskan, vilket betyder att den räckte i 3 veckor och 2 dagar.
One down, two to go!

Men det är nog inte så konstigt att jag inte märkt av nåt än, för dessa mediciner går verkligen på djupet och det kommer nog att ta ett tag att märka av nån förbättring, till skillnad från om det hade varit akutmedel; dem märker man av rätt snabbt!

Jag är ju alltid väldigt trött, men nu är jag ännu mer trött än vanligt! Jag orkar knappt hålla ögonen öppna, och jag sover ganska mycket. Kanske det är en verkan från Frekvensmedicinen? Jag har ingen aning, fast jag tror inte det... Jag har ju haft såna här perioder av extrem trötthet förut. Men vad vet jag...? 
Imorgon ska jag börja på flaska nr 2 iallafall, och sen får vi se vad som händer! Fler uppdateringar kommer!

Anneli.

Inga kommentarer: