torsdag 23 juni 2016

Andra uppdateringen om frekvensmedicinen.

Hej å hå va tiden går! Jag har försökt att skriva ett blogginlägg om sömn men inte orkat färdigställa det, så här kommer nu istället en ny uppdatering om hur det går med frekvensmedicinen. Blogginlägget om sömn kommer när jag orkat skriva klart det...

Idag tog jag sista "slurken" ur den andra flaskan med frekvensmedicin som jag fick hos "min" homeopat Kari Kokko när jag var där den 9 maj.
Two down, one to go!

Jag kan fortfarande inte med säkerhet säga att jag märkt av nån effekt, men som jag skrev i förra uppdateringen så är ju det här riktigt djupgående medel och de ser man inte effekt av på ganska länge. Men, having said that, så tycker jag mig ana att min förstorade sköldkörtel kanske har blivit något mindre... Lite tidigt att säga, men... ja, kanske!
Dessutom har jag varit förkyld den senaste veckan - inte vrålsjuk, men så där lite "lagom" sjuk... Jag kan inte minnas när jag var det sist! Vi pratar år och dar här! 
Kari sa ju att det inte är bra för kroppen att aldrig vara sjuk! Förkylningar och feber behövs ibland för att kroppen ska göra sig av med oönskade bakterier. Så kanske är det en effekt av frekvensmedicinen att jag (äntligen) blev förkyld?!?

Ja, nu har jag en flaska kvar och det ska bli spännande att se om jag märker några tydligare effekter när jag ätit klart den! 
Glömsk som jag är så har jag glömt att beställa en ny tid hos Kari, men ska försöka komma ihåg att göra det på måndag! För jag vill verkligen ge det här en ärlig chans och jag vet att det inte räcker med tre flaskor frekvensmedicin för att återställa alla mina obalanser i kroppen... Jag lovar att uppdatera er på hur det går!

Anneli.

Inga kommentarer: