tisdag 4 december 2018

Fyrtiosjätte uppdateringen av Frekvensmedicinen.

Så var det dags igen för en ny uppdatering av hur det går med Frekvensmedicinen.
Det blev så perfekt den här gången att i söndags kväll tog jag sista dropparna av Frekvensmedlet Thall-nitr och igår hade jag ny tid hos "min" Homeopat Kari Kokko! 😎

Den sista flaskan Thall-nitr gjorde ingen som helst märkbar skillnad på min hälsa, och som jag gett uttryck för i några blogginlägg nu så känns det som att det har ingen av de andra flaskorna heller gjort. Men Kari är av annan åsikt. Igår när jag var upp till honom tog han ett foto på mitt ena öga för att med Irisdiagnostik se vad som hänt i min kropp sen sist. Han visade mig och pekade på olika områden i min iris och förklarade vad han kunde se; vad som blivit bättre och vad som var kvar att jobba på. Så enligt honom ser han tydliga tecken på att vissa saker blivit bättre! Vad minns jag faktiskt inte... Alltså, jag är så sjukt trött just nu (de senaste veckorna har jag gått som en zombie!) att jag har svårare än vanligt att koncentrera mig och minnas vad folk säger!

Iallafall: Jag berättade för Kari att jag fryser jättemycket, att jag börjat sova lite sämre igen och att jag har tappat en förfärligt massa hår de senaste månaderna (jag har tappat mer än hälften av håret! 😱 När jag borstar och tvättar håret så lossnar det drivor med hår!) och Kari frågade mig lite mer om hur jag mår och jag berättade och förklarade. När han bildat sig en uppfattning om hur det är med mig så sa han att jag skulle få ett nytt medel som heter Anethum.
Three down - three to go!

Min vana trogen så glömde jag förstås att fråga vad det nya medlet är för, men det visar sig väl - förhoppningsvis... För av nån underlig anledning så kände jag mig glad och förhoppningsfull när jag gick ut från Karis mottagning. Som att det finns ett ljus i slutet av tunneln, även om jag inte riktigt kan se det - än...
Ja, det sista som lämnar människan är hoppet säger man ju så jag får väl göra som loppan och leva på det! Hoppet alltså! 😉

Anneli.

Inga kommentarer: