måndag 26 februari 2018

Trettiofjärde uppdateringen av Frekvensmedicinen.

Jaha ja. Då var det dags igen! Dags att skriva det blogginlägget som jag får mer och mer motstånd till att skriva: Blogginlägget om hur det har gått med Frekvensmedicinen. För det går ju inget bra... Inget som jag märker iallafall! 😢
Two down - one to go!

Jag tog sista dropparna ur andra flaskan med Calc-benz i morse och ingenting märkbart har hänt!   INGENTING!   Märkbart iallafall... Vad den ev jobbar med i det fördolda har jag ingen aning om! Men det känns ganska tröstlöst när ingenting verkar bli bättre! 

Men det är inte bara Frekvensmedicinen som "fallerar"... Jag har ju ändrat min kostregim till vad jag tror är det bättre; blivit vegan och äter mycket mer frukt och grönt mot innan och ändå händer ingenting!!! 😭 Jag har till och med gått upp flera kilo i vikt sen nyår och jag var övertygad om att det skulle bli precis tvärtom! Jag är ju ganska kostmedveten trots allt, men det verkar inte hjälpa... 
Fast en del av de där kilona är vätska... jag är jättesvullen i kroppen, så det är nog dags för en Detox tror jag! Och närmare sommaren tänkte jag ev göra en till 30-dagars juicefasta. Det gick ju så bra förra sommaren! 😊

Men just nu känner jag sånt motstånd till ALLT! Jag tycker själv att jag är så himla duktig, och medveten om vad jag stoppar i mig, men när jag ändå aldrig märker att nåt blir till det bättre... What's the point liksom?

Jag ber om ursäkt att jag låter negativ, men idag mår jag inget bra! Jag har huvudvärk och fryser så jag skakar trots att jag är inlindad i en stor, varm filt. Kanske håller jag på att bli sjuk? Helgen kanske blev för mycket för mig? Ja, inte vet jag... Men ETT vet jag: Jag ger aldrig upp! Jag kämpar till sista andetaget! Har jag sagt att jag ska bli frisk så ska jag det! PUNKT!

Anneli.

Inga kommentarer: