söndag 29 oktober 2017

Tjugoåttonde uppdateringen av Frekvensmedicinen.

Idag tog jag sista skvätten av flaska nr 2 av Frekvensmedicinen Ytterbium. Näst sista flaskan från den här omgången alltså. Om jag räknar ihop alla flaskor med Ytterbium i olika frekvenser så tror jag det var nr 11 som tog slut idag! Nu har jag en flaska kvar och sen är planen att åka upp till "min" Homeopat Kari Kokko igen.
 Two down - one to go!

Jag tycker att det blir svårare och svårare att veta vad som kan tillskrivas Frekvensmedicinen och vad som kan tillskrivas förbättrad kost, och sen förra uppdateringen har jag mått ganska konstigt...

När jag skrev tjugosjunde uppdateringen för typ 3 veckor sen så hade jag ju precis börjat komma tillbaka efter en riktigt jobbig "mansförkylning" som höll i sig hur länge som helst (kändes det som...) Men sen mådde jag ganska bra i ungefär 1½ vecka. Sen helt plötsligt så började jag bli yrslig! Först bara korta stunder i taget - när jag t ex vred på huvudet, vände mig i sängen och sånt. Nästan som när man har blodtrycksfall om ni vet hur det är. "Billig fylla" brukar jag skämtsamt förklara det som. Men efter ett par dagar ändrade yrseln karaktär och blev mindre "våldsam" men mer konstant. Jag hade lite svårt med balansen gick vingligt när det var som värst! 

I tisdags fick jag en Access Bars-behandling (googla på det) av min kompis Katta och det var såååå skööööönt!!!!! Och efter den kändes det lite bättre - jag blev påtagligt mindre yrslig! Dagen efter kändes det också mycket bättre, men sen kom det tillbaka lite igen. Inte lika mycket som innan behandlingen, men med tanke på att man inte ska vara yr i huvudet överhuvudtaget så var det lite för mycket... Igår och idag är det nästan bra igen, men det är som att det liksom "hotar" att bli yrsligt igen... så jag måste ta det riktigt lugnt! 

Men vad har det här med Frekvensmedicinen att göra? Ja... det undrar jag med! 😉 Men jag tänker att det kan ha att göra med nån slags "utrensning" igångsatt av Frekvensdropparna... När man tar Homeopatmedicin/Frekvensmedicin så vet jag att t ex gamla symptom kan komma upp till ytan ett tag, men att det är ett tecken på att medicinen jobbar på och funkar. 

Förutom yrseln så har jag under tiden jag tagit av den senaste flaskan Ytterbium varit extremt godissugen. Hela jä-la tiden!!! Skitjobbigt (om ni ursäktar mitt språkbruk)! Mest har jag varit sugen på sötsaker. Som tur är har vi nästan aldrig godis hemma, och det är drygt 7 km till närmsta affär och jag orkar väldigt sällan följa med Käre Maken när han åker in och handlar, så godis har jag klarat mig ifrån! Men det slinker ner ganska mycket torkad frukt och nötter, och när godissuget sätter in som allra värst så har jag blandat sesampasta och honung och käkat rakt av med kaffesked! Som godis betraktat så är det visserligen mycket nyttigare än köpegodis, men jag misstänker att det blir liiite väl många kalorier och - visserligen naturligt och i sitt sammanhang, men - socker! Men jag tröstar mig med att jag åtminstone får i mig sjukt mycket mer näring än om jag ätit godis!

Ja, hur ska det gå, hur ska det gå? Vill ni veta det så är det bara att hänga med här på bloggen! Prenumerera gärna, så missar du ingenting!

Anneli.

Inga kommentarer: