fredag 26 maj 2017

Tjugoförsta uppdateringen av Frekvensmedicinen.

Så har flaska nr 3 av frekvensmedlet Ytterbium tagit slut. Den sista dosen tog jag igår kväll.
Three down - none to go!

Den sista flaskan räckte nästan i 3 veckor (minus 2 dagar). Nu har jag ingen frekvensmedicin alls till jag får ny.
Jag skulle ju höra av mig till "min" Homeopat Kari Kokko när jag hade en halv flaska kvar, och det gjorde jag, men jag har ännu inte fått tag på honom. Vi har liksom gått om varandra... Men om en dryg vecka har jag tydligen en inbokad tid hos honom sa käre maken, vilket jag hade noll koll på... så om inte förr så får jag väl prata med honom då.

Vad har hänt de senaste veckorna då? Ja det undrar jag också höll jag på att säga... 😉 Men det har nog inte hänt så mycket... inte som går att relatera till Frekvensmedicinen iallafall. Tror jag... Men det är svårt att säga, för sen förra uppdateringen så har jag visserligen varit lite gladare/positivare (med betoning på lite) och allt som faktiskt har blivit bättre har varit fortsatt bra, men å andra sidan så samlade jag på mig väldigt mycket vätska i kroppen helt plötsligt! Varför kan jag dessvärre inte säga, för jag vet inte! Men helgen 12 - 13 maj blev jag svullen inte bara på anklar och fötter, utan nästan hela benen. Jättemycket! Jag kunde nästan inte böja på knäna och benen kändes som cementpelare! Nu har det tack-och-lov blivit bättre, men det höll i sig i över en vecka! Nu har jag "bara" samma gamla vanliga svullnad i anklar och fötter + väldigt ont i fötterna (särskilt det vänstra) och väldigt ont i knäna (särskilt det högra), så nu har jag ännu svårare att gå och stå än "normalt". 😢 Meeen... Solen skiner och jag har fått mitt lilla cafébord och ett par stolar utburna på gräsmattan utanför huset, så jag får väl sitta där med en stor kopp té och njuta av att det äntligen börjar bli sommar! Fortsättning följer...

Anneli.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Meeen du måste vara rädd om dig! Inte hälsosamt att samla på sig så mycket vätska��
Sköt om dig skaffa stödstrumpor om du inte redan har det��

Anneli Sjögren sa...

Hej du anonyme! :-) Tack för din kommentar!
Stödstrumpor kan jag inte ha, för det finns inga i min storlek - jag har för tjocka ben! :-( Men jag försöker vara rädd om mig efter bästa förmåga!