fredag 19 augusti 2016

Öppet brev till regeringen

Jag har i fler dagar tänkt att skriva ett blogginlägg här på min Gröna Blogg, men orken har inte räckt till... Men idag hade jag bestämt mig för att nu jäklar! Nu ska jag komma till skott!
MEN: Det jag egentligen hade tänkt skriva om skjuter jag upp lite, för idag kom det till min kännedom att igår publicerades ett öppet brev - i form av en video - till regeringen, riksdagsledamöterna, statsminister Stefan Löfven och hälsominister Gabriel Wikström, och ämnet är Homeopatmedicin och Antroposofisk medicin.
Den här videon innehåller massor av saklig och viktig information och jag vill därför dela den med mina bloggläsare! Jag äter ju själv homeopatmedicin/frekvensmedicin just nu, och för er som undrar om den här formen av läkemedel så kommer denna video att räta ut många av era frågetecken!
Här kommer den:

Anneli.

Inga kommentarer: