fredag 6 december 2013

Äppelfrossa

Jag har börjat handla allt mer på nätet. Det är rätt bekvämt faktiskt att få en kartong med grejer man klickat hem några dagar tidigare, och det känns nästan som julafton när man öppnar paketet - fast man redan vet vad det innehåller! :D

Idag kom det hem ett paket från Rawfoodshop (<länk) med ekologiska cashewnötter och dessa:
Äppelbitar och Äppelchips!
Äppelbitarna har jag tänkt mig att använda till hemmagjord musli och äppelmuffins, och äppelchipsen... ja dem ska jag bara njuta av som godis!! Yngste sonen och jag har redan ätit upp en hel påse och mmmm va gott det var! Nyttigt också faktiskt för de är både Raw och ekologiska! Kan det bli så mycket bättre? Nä, tror inte det...! 
Jo förresten... när jag får tag på ekologiska popcorn!! DET är gott det!! :D

Anneli.

Inga kommentarer: